Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΜΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ


Α Ν Ο Ι Χ Τ Η Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η

Αγαπητοί συνδημότες,

Κυκλοφόρησαν πρόσφατα σε εφημερίδες του Ευβοϊκού Τύπου συκοφαντικά και υποβολιμαία δημοσιεύματα που έχουν ως μοναδικό στόχο να πλήξουν το πρόσωπο και την αξιοπρέπειά μου, ως Δημάρχου και ως πολίτη.
Θεωρώ υποχρέωση μου να σας απευθύνω αυτή την ανοιχτή επιστολή, για να ενημερώσω εσάς που σήμερα εκπροσωπώ και με έχετε εμπιστευτεί ως άνθρωπο και ως Δήμαρχο όλα αυτά τα χρόνια.
Σε ότι λοιπόν αφορά την ανεγειρόμενη ιδιόκτητη οικοδομή μου στην Κύμη, που αποτελεί το αντικείμενο των δημοσιευμάτων αυτών, έχω να δηλώσω τα εξής:
Σύμφωνα με την 137/2005 οικοδομική άδεια, που εκδόθηκε από το Πολεοδομικό Γραφείο Κύμης, προβλέπεται η ανέγερση πέντε (5) μικρών διαμερισμάτων και ενός διωρόφου καταστήματος.
Οι οικοδομικές εργασίες ξεκίνησαν τον Μάιο του 2008 και μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί ο οικοδομικός σκελετός (μπετά) του ισογείου γκαράζ-υπογείου του καταστήματος.
Κατά την διάρκεια των εργασιών (εκσκαφές-θεμελίωση-τοιχία αντιστήριξης) λόγω των σημαντικών γεωλογικών προβλημάτων που υπάρχουν στην συγκεκριμένη περιοχή κρίθηκε αναγκαίο να γίνουν επιπρόσθετες εργασίες για την ασφάλεια της οικοδομής ,που είχαν ως αποτέλεσμα να καλυφθούν 53 τ.μ υπογείου επιπλέον από όσα προβλεπόταν από την αρχική άδεια ( 204 τ.μ αντί των 151 τ.μ ).
Και ενώ ετοιμαζόταν σχετικός φάκελος για να κατατεθεί στο Πολεοδομικό Γραφείο έτσι ώστε να γίνει η αναγκαία αναθεώρηση της αρχικής άδειας, υποβλήθηκαν στις 25/6/2008 και 4/7/2008 δύο επώνυμες καταγγελίες. Η μια μάλιστα από αυτές έγινε από τον πρώτο επιλαχόντα Δημοτικό Σύμβουλο της μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Κύμης.
Οι δύο αυτές καταγγελίες οδήγησαν στην διακοπή των οικοδομικών εργασιών.
Στις 10/7/2008 υποβλήθηκε από την μεριά μου στο Πολεοδομικό Γραφείο ο φάκελος για την αναθεώρηση της αρχικής άδειας έτσι ώστε να μπορέσουν να συνεχιστούν οι εργασίες ανέγερσης. Αυτή είναι η πραγματικότητα !
Με την ευκαιρία να ξεκαθαρίσω, σε απάντηση των όσων ακούγονται και έντεχνα διασπείρονται , ότι τα έξοδα για την κατασκευή της οικοδομής καλύπτονται από τις οικονομίες που προέρχονται από την συνεχή εδώ και 34 χρόνια επαγγελματική μου δραστηριότητα, από την λήψη προσωπικού τραπεζικού δανείου και τα έσοδα από την πρόσφατη πώληση του πατρικού μου σπιτιού στην Κύμη.


Αγαπητοί συνδημότες,

Ως οικογενειάρχης και ως πατέρας έχω και εγώ, όπως όλοι μας, το δικαίωμα και την υποχρέωση να φροντίσω και για την οικογένειά μου. Για τον σκοπό αυτό - και επειδή πραγματικά αγαπώ τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα – προσπαθώ να αφήσω κάτι στο παιδί μου δημιουργώντας ταυτόχρονα τις προϋποθέσεις ώστε το παρόν και το μέλλον του να είναι , ει δυνατόν, η Κύμη.
Επιλέγοντας μαζί με την οικογένεια μου να ζήσουμε στο τόπο μας, πήρα την πραγματικά δύσκολη απόφαση να παραιτηθώ από την Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Εθνικής Τράπεζας στην Αθήνα, όπου για 20 περίπου χρόνια υπηρετούσα ως Τοπογράφος Μηχανικός . Επέστρεψα στην Κύμη όπου καταξιώθηκα και ως ελεύθερος επαγγελματίας. Έως σήμερα κανείς δεν αμφισβήτησε το ήθος, την εντιμότητα, την άρτια επαγγελματική κατάρτιση και συνέπεια που με διακρίνουν και που μαζί με την κοινωνική προσφορά και ανιδιοτέλεια με εδραίωσαν στη συνείδηση των συμπολιτών μου.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα για τρεις (3) τετραετίες οι δημότες της Κύμης να με εμπιστευθούν με την ψήφο τους και να με εκλέξουν αρχικά δημοτικό σύμβουλο και κατόπιν για δυο (2) τετραετίες Δήμαρχο Κύμης.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το ότι ηγούμαι μιας πραγματικά ανεξάρτητης πολυσυλλεκτικής παράταξης, με ικανά στελέχη από όλο το πολιτικό φάσμα, με αδιατάρακτη συνοχή, που έχει ως αρχή την ανιδιοτέλεια, την διεκδίκηση, τον αλληλοσεβασμό και ως στόχο να πάει πιο ψηλά ο Δήμος της Κύμης και η γύρω περιοχή, ενοχλεί κάποιους. Που δεν είναι μόνο αυτοί που καταγγέλλουν σήμερα αλλά και αυτοί που είναι πίσω από αυτούς.

Αγαπητοί συνδημότες,

Οι τακτικές που ακολουθούν γνωστοί συκοφάντες αλλά και οι ηθικοί αυτουργοί των πράξεων τους , που αδυνατώντας να υποβαθμίσουν το έργο που επιτελείται, βάλλουν κατά του προσώπου μου με τέτοιου είδους κατηγορίες ,θα πέσουν στο κενό.
Είναι ντροπή για το ήθος και προσβολή για τον πολιτικό πολιτισμό του Κυμαϊκού λαού να εκφράζεται η κομματική και προσωπική εμπάθεια ορισμένων κύκλων με καταγγελίες, αγωγές, μηνύσεις και γενικά με την ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής και δράσης του τόπου μας
Ο Δήμος Κύμης θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία, επειδή το αξίζει και επειδή το πιστεύουμε. Η επίμονη , συνεχής και οργανωμένη προσπάθεια που καταβάλλουμε για την πρόοδο του τόπου μας θα συνεχιστεί αμείωτη.
Αυτό είναι υπόσχεση και χρέος τιμής. Δέσμευση μας προς εσάς που μας εμπιστευθήκατε και είμαι σίγουρος πως συνεχίζετε να μας εμπιστεύεσθε.
Με εκτίμηση
Ο Δήμαρχος Κύμης

Δημήτρης Θωμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: