Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετές εταιρείες που αναλαμβάνουν και προσφέρουν υπηρεσίες τέτοιου είδους σε άλλες επιχειρήσεις. Δηλαδή, προσλαμβάνουν άτομα και τα μαθαίνουν να υποδύονται τους «πελάτες» σε διάφορες επιχειρήσεις, για να «αξιολογούν» πόσο εξυπηρετικοί και φιλικοί είναι οι εργαζόμενοι, πόσους μόνιμους πελάτες προσελκύουν και εξασφαλίζουν για την επιχείρηση. Επιδίωξή τους είναι δηλαδή οι εργαζόμενοι να βρίσκονται διαρκώς «στην τσίτα»,
για να αυξάνουν τα κέρδη των εργοδοτών.

Μια από τις εταιρείες που προσφέρει υπηρεσίες «μυστικού πελάτη» είναι και η DATA RC. Σύμφωνα με όσα η ίδια αναφέρει στην ιστοσελίδα της, τις υπηρεσίες της χρησιμοποιούν επιχειρήσεις όπως: η «Lion Hellas», η «Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης», η «Intersport», η «Glou», η «Dur», η «AdidasHellas», η Ελληνική Τράπεζα, τα σούπερ-μάρκετ ΚΡΟΝΟΣ, η «Diesel Hellas», η «Mercedes-Benz Ελλάς ΑΕΕ» και άλλες. Αλλά και επιχειρήσεις όπως οι «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ», η ΤΡΑΜ ΑΕ, ο ΟΣΕ. Τη μέθοδο του «μυστικού πελάτη» έχουν χρησιμοποιήσει και άλλες επιχειρήσεις (όπως τα Lidl ,Multirama κ.α)...ενώ

Τα σχολια,δικα σας...
ΠΡΕΖΑ TV
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου