Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2008

ΝΕΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΣΕ






Χαλκίδα 29/11/2208



Από τις 26/11/2008 και μετά, για όσο χρόνο το θέμα του Διατηρητέου σταθμού του ΟΣΕ Χαλκίδας και των ενεργειών του ΟΣΕ σ αυτόν, θα εξετάζει ο κ. Εισαγγελέας Χαλκίδας, μετά από αναφορά της Νομαρχιακής επιτροπής του ΣΥΝ Ευβοίας, δεν είχαμε πρόθεση να ασχοληθούμε με τον ΟΣΕ και τις θυγατρικές του ανώνυμες εταιρείες…


….Όμως οι προκλήσεις και τα ψέματα του ΟΣΕ συνεχίζονται ,εμπλουτισμένα μάλιστα από τη γνωστή παλαια τακτική των Ισπανών κονγκισταδορων και των αποικιοκρατών του 18ου και 19ου αιώνα «Με μοιρασιά από χάνδρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς προκειμένου να τους πάρουν τη γη και τα πλούτη τους»…


Σε ανακοίνωση του ομίλου του ΟΣΕ σε απάντηση σε βουλευτού του νομού στις 28/11/2008 διαβάσαμε τα εξής που προκάλεσαν αυτή μας την απάντηση.


« Ο ΟΣΕ πραγματοποίησε συναντήσεις με τη Δημοτική αρχή και λοιπούς φορείς της πόλης, με σκοπό την αμφίπλευρη ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων καθώς και την ένταξη στη μελέτη των απόψεων των φορέων…»
Επί των ανωτέρω …Κάποιος μας λέει ψέματα. .. Ο κ. Δήμαρχος στο τελευταίο Δημοτικό συμβούλιο με θέμα το σταθμό του ΟΣΕ μίλησε για μια επίσκεψη που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του στον ΟΣΕ το Φεβρουάριο του 2008 και ότι εκτοτε δεν έχει ενημέρωση επί των σχεδίων του ΟΣΕ. (Βλ.πρακτικα Δημοτικού Συμβουλίου).

Εμείς πιστεύουμε τον κ. Δήμαρχο της πόλης μας ! Τον καλούμε δε να ξεμπροστιάσει αυτά τα ψέματα του ΟΣΕ που προσπαθεί να βάλει την αξιοπιστία του Δημάρχου μας υπό κρίση και αμφισβήτηση.


Μήπως ο ΟΣΕ εννοεί στους( φορείς) το τοπικό τμήμα του τεχνικού Επιμελητηρίου που ενημερώθηκε το καλοκαίρι σε ημερίδα που το Επιμελητήριο διοργάνωσε; Το Επιμελητήριο όμως με επιστολή του στο Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και στον τοπικό τυπο,αναφερει ότι μελετά την όλη υπόθεση και την ψάχνει, θα είναι δε έτοιμο μετά τις 15/12/08 να καταθέσει την δική του άποψη και θέση…Ακόμη κι αν δεν ευοδωθεί συνάντηση του με τους αρμοδίους του ΟΣΕ…


Μήπως τέλος αυτή η ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων με τη Δημοτική αρχή και τους φορείς της πόλης που αναφέρει στην επιστολή του ο ΟΣΕ αποτελεί αφελή και φτηνή δικαιολογία στην έλλειψη ενημέρωσης από τον ΟΣΕ ,της κοινωνίας των πολιτών, σε συγχρηματοδοτούμενα έργα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και που η έλλειψη της καθιστά ανίσχυρες τις σχετικές εγκρίσεις και αδειοδοτησεις. Θέμα που εμείς θέσαμε υπό διερεύνηση στον εισαγγελέα Χαλκίδας;


Ο ΟΣΕ στην ίδια επιστολή χαρακτηριστικά παραδέχεται ότι θα μισθώσει το σταθμό των τρένων σε ιδιώτη για χώρο αναψυχής και εστίασης…Το δε γνωστό σε όλους ελεύθερο παρκινγκ του σταθμού θα το θέσει υπό την διαχείριση ιδιώτη με είσπραξη εισιτηρίου.

Σε αυτό το τμήμα της επιστολής του ΟΣΕ παρατηρούμε δυο ζητήματα που εμφανίζονται και έχουν ενδιαφέρον.


Α) Πουθενά στην επιστολή του ο ΟΣΕ δεν αναφέρεται στο νομικό status του σταθμού ,των αποθηκών του και του περιβάλλοντος χώρου. ( Διατηρητέο μνημείο αρχιτεκτονικής-ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς. ΦΕΚ/519β 11/4/2000.

Ν.1469/50 Περί νεοτέρων μνημείων και Ν.2039/92 Περί κυρώσεως της συνθήκης της Γραναδας του 1985. Περί της πολιτιστικής κληρονομιάς Ευρωπαϊκό Δίκαιο.)


Β) Μήπως δεν το γνωρίζει; ; ; Μήπως δεν γνωρίζει ότι καθιστώντας αντικείμενο εμπορικής πράξης (μίσθωσης) το διατηρητέο μνημείο ,το υποβαθμίζει προσβάλλοντας την πολιτιστική κληρονομια,ανατρεποντας και εξαφανίζοντας την ιστορία του,παραβιαζοντας το Ν. 2039/92 ;

Μήπως δεν γνωρίζει την μακρά άσκηση δικαιώματος ελεύθερης στάθμευσης των πολιτών στο Παρκινγκ Τα δικαιώματα τους μέσα στο χρόνο και την εκπροσώπηση τους από το Δήμο της Πόλης;


Μήπως τέλος γράφει στα τελευταία των υποδημάτων του την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης. Ότι δεν θα χορηγήσει ουδεμία άδεια σε επιχείρηση υγειονομικού ενδιαφέροντος στο χώρο του παλαιού σταθμού;;;


….. Ο ΟΣΕ σ αυτή την επιστολή του αναφέρεται επίσης σε έργα ανάπλασης που θα πραγματοποιήσει στο σταθμο,προς όφελος των κατοίκων αυτής της υποβαθμισμένης περιοχής… Αναφέρεται σε πεζόδρομο –ποδηλατοδρομο κ.α.


Να λοιπόν οι ΧΑΝΤΡΕΣ και τα ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ της προσφοράς του ΟΣΕ!

Να η ΣΑΝΤΙΓΥ που έλλειπε από το ΓΛΥΚΟ!


Για να αντιστοιχήσουμε λοιπόν με προσοχή και σχολιάσουμε

λίγα απ αυτά τα μεγαλόπνοα έργα, με την πραγματικότητα και τα εκτελούμενα έργα του ΟΣΕ, που προσφέρουν μέτρο σύγκρισης και πιστοποίηση της αλήθειας των <υπεσχημένων>.


Α. Πως αντιμετώπισε ο γαλαντόμος ΟΣΕ τους πολίτες της Χαλκίδας και της Εύβοιας όταν για τη λειτουργία του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ πρόκρινε μονή γραμμή αντί της διπλής που υπάρχει παντού στον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ;


Β. Πότε απάντησε και τι έκανε ο ΟΣΕ στα δίκαια αιτήματα των φορέων και κατοίκων του Μηχανοστασίου για την κατασκευή έργου ασφαλούς διάβασης- διέλευσης των κατοίκων από τις γραμμές του, προκειμένου να πάνε στη θάλασσα; Μήπως δεν γνωρίζει το σχετικό Νόμο ;


Γ. Τι έπραξε ο ΟΣΕ στις επικλήσεις του Δήμου της Χαλκίδας για την κατασκευή και 3ου έργου για τη διοχέτευση των όμβριων από τη συνοικία του Μηχανοστασίου προς τη θάλασσα;


Δ. Σε ποιο χώρο αναφέρεται για τη δημιουργία πεζόδρομου περιπάτου και ποδηλατοδρόμου; Όταν στην περιοχή του Μηχανοστασίου η γραμμή είναι διπλή και καταλαμβάνει μαζί με τους στύλους του ηλεκτρικού ρευματος,ολη την περιοχή του;

Μήπως θα πάρει χώρο της Λιμενικής επιτροπής; Η αποφάσισε να μπαζώσει τη θάλασσα;


Οι ανώνυμες εταιρείες του ΟΣΕ ας παψουν να προτάσσουν την έννοια του κέρδους ως πρωτεύον.(Ν.2671/98 περί αξιοποίησης της περιουσίας του ΟΣΕ.

Οι ίδιοι που λένε στο Δήμαρχο μας ότι θα κατηγορηθούν για απιστία εάν παραχωρήσουν το σταθμό στο Δήμο, είναι εκείνοι που δεν κατηγορηθήκαν όταν μπροστά στα μάτια τους ,κάποιοι έχαναν στο μέτρημα 38 ολόκληρα βαγόνια και το εμπόρευμα τους,αραγε επί πόσο χρόνο; Σε βάρος του Δημοσίου και των πολιτών της χωρας,εκθετοντας την επιχείρηση που τάχα προστατευουν,ως αντικείμενο μακράς έρευνας από την υπηρεσία ειδικών ελέγχων.


Χρυσοφόρα παιδιά! Golden Boys!

Αφήστε τους πολίτες με τις αξέχαστες καλές αναμνήσεις του παλιού κρατικού-κοινωνικού σιδηροδρομου, εκεινου που σιγοτραγουδούσαμε στην κίνηση πάνω στις ράγες του. Εκείνου που ταξιδέψαμε σαν στρατιώτες. Σαν νέοι μαζί με την αγαπημένη. Εκείνου που τα κτήρια του αποτελούσαν φόντο στις οικογενειακές μας φωτογραφίες.

Εκείνου που ο παππούς μας διάβαζε τις ώρες στο μεγάλο ρολόι του σταθμου.Εκει που λύπες και χαρές ταξίδευαν συντροφεύοντας το μισοκοιμισμένο εαυτό μας……..


ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ότι το 51% των μετοχών του ΟΣΕ το κατέχει το κράτος που ανήκει σε όλους μας και τέλος συνειδητοποιήστε ότι αυτοί που κατάντησαν τον ΟΣΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ εταιρεία στη χώρα δεν είναι οι πολίτες της…

Δεν υπάρχουν σχόλια: