Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

Η απόλυτη ξεφτίλα του συστήματος


Γράμμα των μαθητών των ΕΕΕΕΚ Ευβοίας στον υπουργό Παιδείας
Οι μαθητές των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης νομού Ευβοίας, μέσα από ένα γράμμα που έστειλαν στον υπουργό Παιδείας, ζητούν την ευκαιρία να μετέχουν στη γνώση όπως όλα τα Ελληνόπουλα. Παρατίθεται στη συνέχεια το γράμμα τους:

"Είμαι και εγώ ένας μαθητής στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης νομού Ευβοίας. Ένας μαθητής, που όλοι λένε, κι εσείς μαζί, ότι έχω δικαίωμα, όπως όλα τα ελληνόπουλα, να μετέχω στη γνώση, για να γίνομαι καλύτερος και πιο χρήσιμος στον εαυτό μου και λιγότερο εξαρτημένος από τους άλλους.

Για εμένα τίποτα δεν είναι δεδομένο. Πρέπει να βρουν οι δάσκαλοί μου τον τρόπο να με μάθουν τα πάντα. Πώς να ντύνομαι, πώς να τρώω, πώς να δένω τα παπούτσια μου, πώς να καταπίνω τα σάλια μου, πώς να χρησιμοποιώ την τουαλέτα...

Προσπαθούν να μου μάθουν πώς να πιάνω το τσαπί για να σκάβω, πώς να αγγίζω τα φυτά χωρίς να τα σπάω, πώς να πλάθω πηλό, πώς να κεντώ με τις χάντρες...
Πώς μπορώ όμως όλα αυτά να τα μάθω χωρίς δασκάλους;
Πώς μπορώ να βγω από τους τοίχους του σπιτιού μου που με πλακώνουν;
Πώς μπορώ να κάνω τους γονείς μου να ανασάνουν λίγο απελευθερώνοντάς τους για λίγο από την ευθύνη της επίβλεψής μου και να τους κάνω λίγο να χαρούν, με το να τους πω: "Κοιτάξτε τι έμαθα σήμερα".
Πώς να πραγματοποιηθεί το αυτονόητο, το δεδομένο;

Εσείς μπορείτε κύριε υπουργέ για όλα αυτά τα "πώς" να δώσετε λύση, στέλνοντας τους δασκάλους που έχουμε ανάγκη, για να λειτουργήσει το σχολείο μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: